KUPIEC STRATEGICZNY KOMPONENTÓW ELEKTRYCZNYCH
Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w inspirującym środowisku oraz atmosferze, która sprzyja realizacji ambicji i wdrażaniu własnych pomysłów. Weź aktywny udział w umacnianiu pozycji marki Transsystem na rynku krajowym i międzynarodowym, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu oraz rozwijaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa. Dołącz do zespołu ludzi z pasją – liderów gotowych podejmować odpowiedzialność za rozwój firmy i swoich współpracowników. Wspólnie z naszymi Klientami tworzymy silną społeczność wokół marki i przewodzimy zaangażowanym zespołom, wyznaczając kierunki rozwoju w branży.
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za strategiczne zarządzanie zakupami komponentów elektrycznych dla potrzeb produkcji,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami (krajowymi i zagranicznymi),
- Prowadzenie procesów negocjacyjnych dotyczących warunków handlowych i kontraktowych,
- Zawieranie umów i kontraktów z dostawcami oraz monitorowanie ich realizacji,
- Identyfikowanie możliwości optymalizacji kosztów i źródeł zaopatrzenia,
- Monitorowanie rynku dostawców oraz aktywne poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
- Analiza potrzeb materiałowych i zapewnienie terminowej dostępności komponentów,
- Współpraca z działem planowania, produkcji i jakości w zakresie bieżącego zapewnienia ciągłości produkcji,
- Monitorowanie realizacji budżetu zakupowego oraz analiza wskaźników efektywności zakupów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie, zarządzanie łańcuchem dostaw lub pokrewne,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze zakupów, najlepiej w firmie produkcyjnej,
- Praktyczna znajomość procesów zakupowych i zarządzania dostawcami,
- Umiejętności strategicznego myślenia oraz analizy danych zakupowych,
- Doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji handlowych,
- Zdolność do budowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego warunek konieczny, niemiecki mile widziany
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i proaktywne podejście,
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie umożliwiającym analizę danych zakupowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- samodzielność na stanowisku pracy,
- możliwość partycypowania w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe jak i językowe,
- praca z najnowszymi technologiami i trendami rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- realna możliwość rozwoju w strukturach przedsiębiorstwa,
- przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,
- pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych.
Oferty złożone z CV prosimy kierować na adres:
rekrutacja@transsystem.pl
lub pocztą na adres:
TRANSSYSTEM Spółka Akcyjna
Wola Dalsza 367,
37-100 Łańcut
tel. 017 24 90 100, 017 24 90 158
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Transsystem Spółka Akcyjna, Wola Dalsza 367, 37-100 Łańcut, moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji (CV, list motywacyjny, referencje) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”