KEY ACCOUNT MANAGER

Miejsce Pracy: Praca w siedzibie firmy Wola Dalsza, Podkarpacie

Główne obowiązki lub zadania

Kye Account Manager odpowiada za nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami korporacyjnymi firmy. Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.: bieżąca obsługa kluczowych klientów, poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi, doradzanie klientom, planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi. Kye Account Manager jest odpowiedzialny za przygotowanie raportów marketingowych, cenowych i akcji promocyjnych, aktywnie współpracuje z innymi osobami w obrębie działu oraz kreuje wizerunek firmy i politykę sprzedaży.
Ponadto do obowiązków Kye Account Manager należy:
• tworzenie bazy klientów
• przygotowywanie ofert dla klientów
• wysyłanie ofert do klientów
• podtrzymywanie kontaktów z klientami
• nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami
• zbieranie ofert
• negocjacje z kontrahentami
• zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.)
• tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych
• określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)
• uzyskiwanie pozwolenia np. na wywóz towaru za granicę
• organizowanie transportu
• udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.

WYMAGANIA PODSTAWOWE

Wykształcenie – Wykształcenie wyższe kierunek: marketing i zarządzanie, ekonomia bądź pokrewne. Dodatkowym atutem będzie ukończenie studów podyplomowych MBA.

Doświadczenie zawodowe – Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata) poparte sukcesami.

Obsługa komputera – Dobra znajomość obsługi komputera: pakietu MS Office zwłaszcza programu Excel, Project oraz Power Point. Mile wiedziana znajomość programu IFS.

Znajomość języków obcych – Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie. Mile widziana znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Umiejętności, cechy – Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność prezentacji, analizy i pracy w zespole. Osoba pracujaca na stanowisku Kye Account Manager powininna cechować się: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem i umiejętnością zarządzania ludźmi.

Oferty złożone z CV i listu motywacyjnego prosimy kierować na adres:

rekrutacja@transsystem.pl

lub pocztą na adres :

TRANSSYSTEM Spółka Akcyjna sp.k.
Wola Dalsza 367,
37-100 Łańcut
tel. 017 24 90 100, 017 24 90 154

Newsletter

Zapisz się do newslettera aby na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje